S to dieto shujšate za 10kg!

Zdravljenje lahko posredno ali neposredno povzroči izgubo telesne mase, ki bo kasneje omejevala učinkovitost zdravljenja in okrevanja, in tako lahko privede do nadaljnjega hujšanja in tako naprej v začaran krog. Operacije vplivajo na prehranskega stanja posredno, še posebej v obdobju okrevanja, saj lahko vplivajo na celjenje ran in drugih vidikih. Operacija neposredno vpliva na stanje prehranjenosti, če postopek stalno spreminja prebavni sistem. Enteralna prehrana (za polnjenje) je pogosto potrebna. Zgodnja post-operativa prehrana je del intenzivnejšega pridobivanja teže po operaciji z protokoli. Nekatera zdravila lahko povzročijo izgubo teže, medtem ko druga lahko povzročijo povečanje telesne teže.

Hujšanje z dieto

Izguba teže ali hujšanje se zgodi, ko telo razdaja več energije pri delu in metabolizmu, kot je absorbira iz hrane ali drugih hranil. Socialni pogoji, kot so revščina, socialna osamitev in nezmožnosti, da bi dobili pripravo želeno hrano lahko povzroči nenamerno izgubo telesne teže, in to je lahko še posebej pogosto pri starejših ljudeh. Na vnos hranil lahko vpliva tudi kultura, družinski vplivi in sistemska prepričanja. Slabo nameščene in slabo opremljene zobne proteze in druge zobarske ali ustno zdravstvene težave vplivajo tudi na ustreznost vnosa prehrane. Izguba upanja, status ali socialne stike in duhovne stiske lahko povzroči depresijo, ki je lahko povezana z zmanjšanin vnosom prehrane. Namerna izguba teže je izguba celotne telesne mase kot posledica prizadevanj za izboljšanje kondicije in zdravja, ali pa za spremembo videza skozi hujšanje preko različnih diet. Izguba teže pri posameznikih, ki so prekomerno težki ali debeli lahko zmanjša tveganje za zdravje, poveča kondicijo, in lahko upočasni razvoj diabetesa. To lahko zmanjša bolečine in poveča pretok pri ljudeh z osteoartrozo kolen. Izguba teže lahko privede do zmanjšanja hipertenzije (visok krvni tlak).dieta

Dieta in pravilno kurjenje kalorij

Telo bo nato uporabilo shranjene rezerve iz maščobe ali mišic, kar  postopoma vodi k izgubi teže. Nič nenavadnega ni, za nekatere ljudi, ki so na njihovi idealni telesni  teži, da vseeno poiščejo diete za dodatno izgubo telesne teže, da bi izboljšali kondicijo ali da izpolnijo zahtevane klasifikacije teže za udeležbo v športu. Drugi so lahko na dietah, da izgubijo težo, da bi dosegli videz za katerega menijo, da so bolj privlačni.  Nizkokalorični režim prehrane se imenuje tudi uravnotežena odstotnostna dieta. Zaradi svojih minimalnih škodljivih učinkov, so te vrste diet, najpogosteje priporočljive s strani nutricionistov. Poleg tega, da omejevanje vnosa kalorij, uravnotežena prehrana ureja tudi uporabo makrohranil. Od skupnega števila dodeljenih dnevnih kalorij, je priporočljivo, da bi bilo 55% iz ogljikovih hidratov, 15% iz beljakovin, 30% iz maščob. Na primer, priporočljivo bi bilo, da se od 1.200 kalorij dobavi približno 660 kalorij iz ogljikovih hidratov, 180 iz beljakovin, in 360 iz maščob. Nekatere študije kažejo, da lahko povečana poraba beljakovin pomaga ublažiti lakoto, povezano z zmanjšanim vnosom kalorij s povečanim občutkom sitosti. Omejevanje kalorij na ta način, ima številne dolgoročne koristi. Potem ko je dosežena želena telesna teža, lahko porabljene kalorije postopoma povečujete, da ne presegate neto 2000  kalorij. V kombinaciji s povečano telesno aktivnostjo, so nizkokalorične diete. Telesna dejavnost lahko močno poveča učinkovitost diete. Najboljša dieta je zdrav režim hujšanja, tisti, ki je sestavljen iz uravnotežene prehrane in zmerne telesne dejavnosti.